Nuestra España favorita: Μαδρίτη – Σαραγόσα – Βαρκελώνη (Part 1)

Ένα ταξίδι που κανονίστηκε από την ανάγκη μας να μην περάσει ένας ολόκληρος χρόνος από το τελευταίο μας ταξίδι. Ένα ταξίδι στο οποίο καταλήξαμε μόνο και μόνο για να μην ξεπαγιάσουμε από το κρύο την εποχή που διαλέξαμε να το πραγματοποιήσουμε αλλά δεν το μετανιώσαμε καθόλου. Ένα ταξίδι για το οποίο δεν ασχολήθηκα ούτε στο ελάχιστο για να το προγραμματίσω και το οφείλω εξ ολοκλήρου στην φίλη μου την Οδέττη ( ή αλλιώς στο travel buddy μου το Τούλι)!

Τα εισιτήρια μας κλείστηκαν έπειτα από πάρα πολύ ψάξιμο, καθώς η εποχή που μπορούσαμε να ταξιδέψουμε ήταν αποκλειστικά οι διακοπές των Χριστουγέννων. Ψάχνοντας για την πιο οικονομική επιλογή αποφασίσαμε να ταξιδέψουμε με την Aegean ανήμερα Χριστουγέννων με προορισμό την Μαδρίτη και να επιστρέψουμε στην Αθήνα την ώρα του ρεβεγιόν της Παραμονής Πρωτοχρονιάς από την Βαρκελώνη. Καθώς σκεφτόμασταν πώς θα μοιράσουμε τις ημέρες μας ανάμεσα στις δύο πόλεις, έπεσε στο τραπέζι η πρόταση να επισκεφθούμε και την πανέμορφη Σαραγόσα και να μείνουμε κι εκεί ένα βράδυ.

Προσγειωθήκαμε στην Μαδρίτη κι η πρώτη μας κίνηση ήταν να πάμε κατευθείαν στο ξενοδοχείο μας, το Hostal Mayor, να αφήσουμε τα πράγματά μας και να ξεκινήσουμε την εξερεύνηση της Μαδρίτης. Το ξενοδοχείο βρισκόταν δίπλα από την Plaza Mayor και μόλις 3′ περπάτημα από τον σταθμό Puerta del Sol του μετρό, πράγμα που έκανε την ζωή μας ευκολότερη. Καθώς ο χρόνος διαμονής μας στην Μαδρίτη ήταν αρκετά περιορισμένος και λόγω του ότι βρισκόμασταν εκεί τις ημέρες των Χριστουγέννων και τα περισσότερα μουσεία ήταν κλειστά, είχαμε αποφασίσει εξ αρχής να μην επισκεφθούμε κάποιο μουσείο και να περιπλανηθούμε όσο περισσότερο μπορούμε στην πόλη είτε αυτό ήταν με τα πόδια είτε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Τα μέρη που επισκεφθήκαμε όσο ήμασταν στην Μαδρίτη ήταν τα Βασιλικά Ανάκτορα της Μαδρίτης, χαθήκαμε μέσα στο Parque del Buen Retiro στο οποίο συναντήσαμε και το Palacio de Cristal, περπατήσαμε ως την Puerta de Alcalá, φτάσαμε μέχρι το Parque del Oeste και είδαμε και από κοντά τον Ναό του Debod. Περπατήσαμε στο Paseo del Prado και είδαμε και το συντριβάνι Fuente Del Neptuno. Τα μέρη που μπορείς να επισκεφθείς στην Μαδρίτη, πληρώνοντας μόνο το εισιτήριο των μέσων μεταφοράς και τίποτα άλλο, είναι πάρα πολλά και ο χρόνος που απαιτείται είναι αρκετός. Ένα μέρος το οποίο δεν επισκεφθήκαμε και για το οποίο θα ξαναπήγαινα στην Μαδρίτη είναι το Μουσείο του Πράδο στο οποίο μπορεί κανείς να δει έργα των Γκόγια, Ελ Γκρέκο, Ρεμπράντ καθώς και την διάσημη Γκούερνικα του Πικάσο.

Κι επειδή από ένα ταξίδι στην Ισπανία δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε να δοκιμάσουμε tapas και churros con chocalate, σας έχουμε και τις εξής προτάσεις: Αν θέλετε να δοκιμάσετε διαφορετικά tapas και να επιλέξετε ανάμεσα από μία ποικιλία διάφορων μαγαζιών τότε μην παραλείψετε να επισκεφθείτε την Mercado San Miguel.
Η αλήθεια είναι πως θα βρείτε πολύ κόσμο στην συγκεκριμένη αγορά αλλά αξίζει τον κόπο. Επίσης, για να δοκιμάσουμε τα churros con chocolate επιλέξαμε την Chocolateria San Gines , η οποία λειτουργεί για πάνω από 100 χρόνια στην Μαδρίτη, 365 μέρες τον χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο και έχει τα καλύτερα churros που θα φάτε ποτέ! Επίσης, μιας και το να βρούμε ωραίο μαγειρευτό φαγητό στην Μαδρίτη μας παίδεψε αρκετά, έχουμε να προτείνουμε και το εστιατόριο Toro Tapas στο οποίο επιλέξαμε ένα από τα προτεινόμενα μενού με πρώτο πιάτο, δεύτερο πιάτο, γλυκό και ποτό και ήταν ότι καλύτερο δοκιμάσαμε όσο ήμασταν στην Μαδρίτη.

Κάπως έτσι περάσαμε 3 ολόκληρες μέρες στην Μαδρίτη και το τρίτο βράδυ του ταξιδιού μας, μας βρήκε να ταξιδεύουμε από Μαδρίτη για Σαραγόσα με τρένο βρισκόμενες στην πρώτη θέση(!) Μην ρωτήσετε λεπτομέρειες για το πως και τι. Αν και τα ισπανικά μας είναι σε νορμάλ επίπεδο συνεννόησης, εμείς δεν διαβάσαμε πουθενά πως τα εισιτήρια που κλείναμε ήταν πρώτης θέσης. Και κάπως έτσι φτάσαμε στην Σαραγόσα πολύ αργά το βράδυ με σκοπό να περάσουμε εκεί λίγο παραπάνω από ένα 24ωρο.

Η Σαραγόσα δεν μπορεί να συγκριθεί ούτε με τη Μαδρίτη αλλά ούτε με την Βαρκελώνη καθώς μπροστά σε αυτές τις δύο πόλεις, η Σαραγόσα είναι απλά μια επαρχιακή πόλη. Το ότι θα περνάγαμε εκεί λίγο περισσότερο από ένα 24ωρο, μας έκανε να συνεχίσουμε το χαλαρό πρόγραμμά μας και να απολαύσουμε όσο περισσότερο γίνεται την πόλη. Έτσι την επόμενη μέρα το πρωί, περπατήσαμε παράλληλα με τις ακτές του ποταμού Έβρου με αρχικό προορισμό μας το παλάτι της Αλχαφερία (Palacio de la Aljaferia) το οποίο για κακή μας τύχη ήταν κλειστό και δεν μπορέσαμε να το επισκεφτούμε. Για να μην την πατήσετε όπως κι εμείς, εδώ μπορείτε να βρείτε αναλυτικά το ωράριο λειτουργίας. Η βόλτα μας συνεχίστηκε παράλληλα με το ποτάμι και θαυμάσαμε από την απέναντι πλευρά τον Καθεδρικό Ναό El Pilar και την υπέροχη αντανάκλαση του πάνω στα νερά του ποταμού. Για τους ατρόμητους, συνιστούμε να ανεβείτε ως τον τελευταίο όροφο του πύργου του Καθεδρικού για να θαυμάσετε ολόκληρη την Σαραγόσα από ψηλά. Το κόστος του εισιτηρίου ήταν γύρω στα 4 ευρώ. Δεν συνιστάται για άτομα που έχουν υψοφοβία καθώς το ασανσέρ σε αφήνει σε ένα συγκεκριμένο ύψος και μετά το ανέβασμα συνεχίζεται με τα πόδια.
Την υπόλοιπη μέρα μας, την περάσαμε κάνοντας βόλτες στην χριστουγεννιάτικη αγορά της κεντρικής πλατείας αλλά και πίνοντας καφέ χαζεύοντας τον κόσμο που έκανε βόλτες στον κεντρικό εμπορικό δρόμο της Zaragoza!

Τώρα κανονικά περιμένετε να διαβάσετε για την Βαρκελώνη αλλά μείνετε συντονισμένοι γιατί θα ακολουθήσει επόμενο αναλυτικό άρθρο!

To be continued…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close